El grup Atresmedia va presentar aquest va presentar aquest dijous la seva estratègia digital, amb l’impuls d’una àmplia oferta de portals temàtics i associacions amb altres webs especialitzats. L’objectiu de complementar els seus continguts i arribar a nous targets de públic.

“Atresmedia ha mantingut un pla estratègic amb quatre pilars: Atresplayer, Flooxer, els webs de les cadenes i els portals verticals”, explica José Manuel González Pacheco, director general d’Atresmedia Digital. “Els portals temàtics permeten proporcionar vídeos i contingut durant tot l’any i atraure un públic nou”, destaca.

Els 12 portals especialitzats d’Atresmedia acumulen més de 6 milions d’usuaris únics i un 35% de l’audiència digital del grup, segons destaca aquest. Són Celebrities, Se Estrena, Objetivo TV, Líopardo, TecnoXplora, Correr y Fitness, Cocinatis, El Sextante, Centímetros Cúbicos, Viajestic, Defconplay i No Solo Manga. “Hem agrupat els verticals dins d’un disseny únic i pioner orientat al vídeo online i la mobilitat”, remarca González Pacheco.

Paral·lelament, Atresmedia Digital ha arribat a acords de col·laboració amb editors d’altres portals per treballar conjuntament en diferents línies estratègiques orientades a la consecució de diferents tipus d’objectius: construcció d’audiència, estratègia de vídeo, distribució i monetització.

Aquests partners són Guía Infantil, Diario Femenino, Marie-Claire, Mia, Bravo, Economia Digital, Filmin, Promo Farma i Restaurantes.com

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram