Mediaset i Atresmedia continuen la tendència apuntada el primer semestre de l’any. Mentre la primera veu com els beneficis es redueixen, la segona els incrementa, fins al punt de superar ja la seva rival.

En concret, durant els primers nou mesos, Mediaset ha registrat un benefici net de 22,1 milions d’euros, un 45,6% menys que els 40,7 obtinguts durant el mateix període del 2012. El principal motiu ha estat la caiguda dels ingressos, que han passat dels 629,8 milions nets de fa un any a 583,9, un 7,3% menys. D’aquesta quantitat, 538,2 milions corresponen a ingressos publicitaris, un 9,5% inferiors als 594,9 del 2012.

Per la seva part, durant els nou primers mesos, Atresmedia ha obtingut un benefici net de 28,3 milions d’euros, cinc vegades més que els 4,6 registrats el 2012. En aquest cas, els resultats també estan condicionats pels ingressos, que són de 581,2 milions nets, un 11,3% més que els 512,9 de fa un any. Dels ingressos, 512,2 milions corresponen a la televisió (un 15,7% més que els 442,6 del 2012) , i 56,1 milions a la ràdio (un 5,4% menys que els 59,3 de fa un any).