Informació i Comunicació de Barcelona ha obert el procés de licitació per a la creació, disseny, desenvolupament i implementació del web i l’aplicació HbbTV de BTV. L’import màxim de licitació és de 90.000 euros (sense IVA) i el termini per presentar ofertes finalitza l’11 d’abril. Un cop formalitzat el contracte, l’empresa adjudicatària tindrà fins al 20 d’octubre per enllestir tot el projecte.

La renovació del portal de BTV es produeix en paral·lel a un canvi d’identitat corporativa en el marc del procés de transició cap a un model transmèdia, on els continguts són els protagonistes i s’adapten als diferents suports i tipus de consum.  

En la nova etapa, BTV serà la marca genèrica que doni coherència a tota l’arquitectura de productes del grup, i com a submarques hi haurà BTV Televisió, BTV Ràdio (en lloc de l’actual Barcelona FM) i BTV Notícies (que deixa de tenir portal propi). 

Així doncs, l’empresa adjudicatària haurà de tenir en compte que el nou portal de BTV forma part d’un conjunt de canvis estructurals, de producció i distribució de continguts, i que el web ha de ser participatiu, obert i social. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram