L’oferta digital de Catalunya Ràdio es duplica. L’emissora ha presentat set nous espais que juntament amb els altres set que ja emetien conformen una programació exclusivament digital que s’aixopluga sota la marca +CatRàdio, amb accés directe des del web de Catalunya Ràdio.

En la presentació del dial digital, aquest dijous al programa Popap, el director de l’emissora, Saül Gordillo, ha explicat que amb aquesta aposta es fa una contribució en una doble direcció: “Per una banda, generar un contingut que si no el fa Catalunya Ràdio, difícilment a nivell de país el pugui fer una altre emissora; i per l’altra, des del punt de vista de la innovació tecnològica, fent una aposta per uns continguts que aniran creixent en consum i que han d’anar fidelitzant una audiència una mica diferent de la tradicional”. És a dir, adaptant-se als nous hàbits de consum.

Els nous programes són Revolució 4.0, un espai sobre innovació, creativitat i emprenedoria conduït per Xantal Llavina; Que no falti de res, on es barreja futbol i gastronomia, amb Carles Fité i Jordi Jacas; l’espai humorístic Els de Benegre, a càrrec d’Àlex Solà, Ona Vinyamata i Toni Mata; el programa d’arts escèniques Entre caixes, de Carme Canet i Pep Vila; els programes de música Lletrasonats (sobre lletres de cançons), presentat per Anna Bonet, i Bon dia, malparits (sobre el rock català), amb Lluís Gendrau i Joaquim Vilarnau, i la recuperació de Paisatges sonors, d’Albert Murillo.

Els set programes dititals que actualment ja emetien, són: Els spin doctors, conduït per Toni Aira; L’ofici de viure, amb Gaspar Hernàndez; MeteoMauri, de Francesc Mauri; Les mil i una nits, a càrrec de Maria de la Pau Janer; L’ofici d’educar, presentat per Elisabet Pedrosa; T’agrada el blues?, de Quico Pi de la Serra, i Sarda.net, amb Quim Rutllant, Ester Plana i Sergi Vives.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram