L’aposta digital de la nova etapa de Catalunya Ràdio, comandada per Saül Gordillo, l’any que ve farà una passa significativa, quan l’emissora compti amb “dues graelles”, la convencional per a antena i una altra de digital que la complementarà. A principis de 2017, l’emissora presentarà una programació de continguts per al web i l’app que ampliarà l’oferta ja existent amb espais com MeteoMauri, Els spin doctors, L’ofici d’educar, L’ofici de viure o T’agrada el blues.

“Es tracta d’oferir una sèrie de continguts de ràdio que naixeran de l’entorn digital i que, de la mateixa manera que fins ara podien tenir ‘finestra’ a l’antena tradicional els festius o a l’estiu, puguin fer el salt amb càpsules o franges horàries compactades de l’FM”, explica Gordillo.

Per bastir aquesta segona graella, la direcció de Catalunya Ràdio ha fet una crida als treballadors de l’emissora perquè facin propostes de continguts en l’entorn digital, per donar sortida a inquietuds i experimentar nous formats.