Catalunya Ràdio ha estrenat un nou disseny web amb el qual busca millorar el servei, flexibilitzar l’estructura i fer més intuïtiva l’experiència dels usuaris. L’objectiu és reforçar i potenciar la presència de les emissions en directe en l’obertura del portal, a més de posar en valor la feina feta pels diferents programes i el conjunt d’emissores del grup.

Com a novetat, el web presenta la secció Pòstit, on diferents professionals de Catalunya Ràdio escriuran apunts personals sobre diversos temes. A més, incorpora una finestra a l’actualitat informativa, i facilita l’accés als podcasts i a la graella hora a hora dels espais, amb tots els àudios dels darrers deu dies.

“El canvi de look de catradio.cat està concebut pensant en l’oient internauta, a partir de l’anàlisi de les audiències i la voluntat de posar l’experiència d’usuari en el centre de gravetat de les noves decisions digitals”, afirma el director de l’emissora, Saül Gordillo. D’aquesta manera, es deixa de posar l’accent en les autopromocions: “Els directes de les nostres emissores i una tria millor jerarquitzada d’allò que ha sortit per antena passaran per davant dels anuncis de programació”, afegeix.

Les novetats continuaran al febrer, quan Catalunya Ràdio estrenarà una nova aplicació mòbil amb una oferta continguts més àmplia i incorporarà nous programes a la graella, exclusius per a internet.

Gordillo explica que el nou web i les properes novetats han de permetre l’emissora “connectar millor amb els nous usuaris digitals i amb els oients més joves”.