#NadieMejorQueTú és la campanya impulsada per l’associació CEDRO (Centre Espanyol de Drets Reprogràfics) amb l’objectiu de conscienciar els professionals de la comunicació sobre “el valor de la propietat intel·lectual en la consolidació d’una premsa lliure, plural i sostenible”.

La campanya recorda la importància de respectar els drets d’autor i la propietat intel·lecutal quan s’utilitzen articles de premsa en resums o subscripcions.

La iniciativa es va presentar el passat dimecres en un acte a Madrid que va reunir representants de mitjans impresos i digitals, empreses de clipping i professionals de la comunicació.

En el mateix acte, es va presentar el Manifest per la sostenibilitat de mitjans de comunicació. Entre d’altres es recorda que “les notícies creades i publicades als mitjans són propietat d’aquests”, i que per tant la seva reutilització “ha de comptar sempre amb la seva autorització”.

També s’insta empreses, administracions i particulars a “utilitzar de forma responsable els continguts” dels mitjans, independentment de si és per a ús personal o professional.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram