Comscore ha anunciat l’adquisició de Shareablee, empresa especialitzada en mesurament i anàlisi en xarxes socials. Amb aquesta compra, Comscore vol expandir els seus mesuraments per incloure els indicadors proporcionats per Shareablee, “tancant la bretxa històrica entre els mesuraments d’audiència en mitjans digitals i d’interacció en xarxes socials”.

Els plans d’integració aposten perquè els productes digitals de Comscore es beneficiïn de les dades de Shareablee, per tal de permetre als clients ampliar la visió de la seva petjada digital en mesuraments d’audiència digital com MMX o d’audiència de vídeo digital com Video Metrix, amb informació avançada sobre vídeos socials.

“El compromís de futur de Comscore és seguir ajudant els seus clients a tenir una visió integral del consumidor en totes les plataformes digitals i, en particular, de la seva interacció social en vídeo. El futur del mesurament no estaria complet sense incloure les plataformes de xarxes socials”, apunta Bill Livek, CEO i vicepresident executiu de Comscore.

“Per als professionals de màrqueting, la integració de les dades Shareablee als nostres mesuraments presenta una gran oportunitat per maximitzar els resultats de les seves inversions publicitàries. Veiem noves i interessants vies per ajudar els nostres clients a augmentar la seva audiència i maximitzar-ne l’impacte utilitzant les plataformes socials”, afegeix.

“Creiem que el contingut és clau i que aquesta integració de dades i la seva anàlisi conjunta poden proporcionar resultats de molt més impacte”, apunta Tania Yuki, CEO i fundadora de Shareablee. “Esperem continuar desenvolupant noves formes d’impulsar conjuntament innovació”, diu sobre la integració a Comscore.