El diari temàtic Comunicació 21 va assolir al gener una audiència de 21.217 usuaris únics i 36.297 pàgines vistes, segons OJDinteractiva. És la xifra auditada més alta aconseguida per comunicació21.cat i fixa el rumb d’un creixement sostingut amb l’objectiu de superar els 50.000 usuaris únics al llarg del 2023.

L’editor de Comunicació 21, David Centol, fa una valoració positiva: “Cuidem molt el perfil de l’audiència, el target i els continguts; no fem cap concessió a la informació banal o polèmica, ni volem créixer a qualsevol preu; per a Comunicació 21 és essencial preservar els lectors influents”.

Segons Centol, un dels èxits de Comunicació 21 és “el rigor informatiu que ens hem guanyat gràcies a la professionalització de l’equip de redacció, amb periodistes com Pere Giménez o Quim Miró”. En aquest sentit, l’editor remarca que el rigor en un diari especialitzat com aquest “és absolutament necessari en tractar el sector de la comunicació i la indústria dels mèdia catalans, i per tant la responsabilitat que això implica”.

Revista en paper i cicle de debats

El target de lectors del mitjà està format principalment per professionals de la informació, publicitaris, editors, directius, polítics i estudiants de periodisme o comunicació.

Comunicació 21 es va fundar l’any 1999 i va ser un dels primers digitals implantats a Catalunya –després de capçaleres com VilaWeb o Nació Digital– i pioner a l’Estat espanyol en la seva temàtica. A més, trimestralment publica una revista en paper i organitza cicles de conferències i debats a l’Espai Línia relacionats amb el sector de la comunicació i la publicitat de proximitat. És membre de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC).

La secció d’opinió del mitjà temàtic compta amb articles de Francesc-Marc Álvaro, Josep Martí Blanch, Sívia Cóppulo, Joan Maria Corbella, Gonçal Mazcuñán, Estanis Alcover, Daniel Condeminas o Arnau Nadeu, director editorial dels periòdics Línia, que formen part del Grup Comunicació 21.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram