El Jutjat de Primera Instància de Vilanova i la Geltrú ha condemnat el digital Okdiario i el seu director Eduardo Inda a rectificar una informació on el mitjà acusava l’alcaldessa de la ciutat i presidenta de l’AMI, Neus Lloveras, d’haver adjudicat 741.480 euros en subvencions municipals de forma “irregular” l’any 2015, segons es desprenia suposadament d’un informe de la Sindicatura de Comptes.

La sentència conclou que la informació no era certa, ja que, per una banda, l’informe de la Sindicatura no va assenyalar “cap irregularitat”, sinó que va detectar defectes de forma i fer “observacions i recomanacions”; i per l’altra, que els 741.480 euros en subvencions no els va adjudicar l’alcaldessa, sinó l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú a través del ple i la junta de govern.

El Jutjat obliga Okdiario a rectificar la informació publicada el 5 de desembre, on es feia ressò d’un article anterior en la mateixa línia publicat pel mitjà el 17 de setembre.

Neus Lloveras ha mostrat la seva satisfacció per la sentència, ja que “s’ha demostrat que Okdiario va publicar una informació incorrecta que perjudicava el bon nom de l’Ajuntament”, i ha ressaltar la “vocació de transparència i de fer les coses correctament” del govern municipal vilanoví.