El directori empresarial i comercial connecTerrassa s’integra al Diari de Terrassa i passa a formar part del grup editor del mitjà. Així doncs, en les properes setmanes connecTerrassa s’incorporarà al web del diari com una secció més, tot i que continuarà sent una marca autònoma. A més, s’obrirà un espai setmanal a l’edició impresa.

El director i fundador de connecTerrassa, Marc Roca, passa a formar part de l’equip del mitjà com a consultor en màrqueting i responsable de producte del directori.

“Des del 2014, quan va fundar connecTerrassa, el Marc Roca ha fet una feinada espectacular generant subscripcions i altes al directori, fidelitzant els clients i fent arribar els consells de connecTerrassa a un munt de ciutadans”, destaca Marc Basté, editor del Diari de Terrassa.

“La seva perspectiva del màrqueting digital per a petites empreses i el seu èxit posant-la en pràctica, ens han convençut que tant ell mateix com els productes de connecTerrassa tenen un encaix perfecte al Diari”, afegeix Basté, editor del Grup Edicions de Premsa Local, que també edita el Diari de Sabadell i les capçaleres del grup NacióDigital, entre d’altres.

Connectar consumidors amb comerços i professionals

connecTerrassa és una comunitat d’empreses, professionals i entitats aglutinades en un directori en línia que es dirigeix, d’una banda, a la comunitat empresarial, i de l’altra, als ciutadans.

L’objectiu és connectar consumidors amb comerços i professionals, donant visibilitat a les petites i mitjanes empreses de Terrassa amb la creació d’un directori de microwebs locals per a cadascuna d’elles.

El model de negoci es basa en les subscripcions i les campanyes de publicitat. La comunitat té més de 200 membres i una base de dades segmentada de més de 10.000 terrassencs que reben els seus butlletins, a més d’11.000 seguidors a xarxes socials i 500 subscriptors de serveis de missatgeria instantània.

“Un dels objectius principals de la comunitat connecTerrassa és fomentar la col·laboració entre les empreses i professionals que en formen part. Sigui fent accions conjuntes entre dues o més empreses, sigui ajuntant diverses empreses per aconseguir productes i serveis amb millors condicions”, explica el seu director, Marc Roca.

“Des del primer dia he cregut que els continguts són la nostra publicitat, prescindint de si són digitals o analògics, de si es difonen via web, xarxes socials, newsletters… l’important, el que busquem a connecTerrassa, és donar servei i valor a les empreses que formen part de la comunitat, generar continguts de qualitat perquè siguin d’interès a l’usuari final, i segmentar, en la mesura del possible, continguts i destinataris, per tal d’oferir el contingut temàtic i/o territorial a qui el vol consumir”, comenta.

Evolucionar el model de subscripció

Amb la integració, els clients podran accedir a subscripcions econòmiques a connecTerrassa i el Diari de Terrassa els oferirà paquets segmentats que inclouran formats a les diferents plataformes, inclòs el paper, a més de la subscripció al mitjà.

“A poc a poc, anirem integrant més els serveis de connecTerrassa al Diari i evolucionarem el model de subscripció”, avança Basté. L’editor es mostra convençut que “la integració ajudarà al Diari a ser encara més sòlid i a fidelitzar millor els clients de publicitat, i a connecTerrassa i al Marc a fer possible els seus objectius inicials”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram