‘Connectats’, ‘ubics’ i ‘socials’ són els tres conceptes sobre els que girarà el seminari CÚbicS: la transformació dels mitjans audiovisuals, que tindrà lloc al CaixaFòrum de Barcelona el 2 de desembre.

Organitzada pel Centre de Recerca Audiovisual (CREA), d’Activa Multimèdia, la jornada reflexionarà sobre les noves dimensions dels mitjans audiovisuals i les estratègies que se’n deriven pel que fa a hàbits de consum de continguts, models de negoci i publicitat, connectivitat multidispositiu i enllaç amb les xarxes socials.

Alguns dels participants seran Marie-José Montpetit, investigadora responsable de Social TV al Massachusetts Institute of Technology (MIT); Simon Nelson, Controller Multiplatform de BBC Vision, i impulsor de l’estratègia de distribució multiplataforma de la BBC en els darrers anys; i Peter Boland, president d’Universal-McCann Espanya i estratega que ha fet evolucionar el model d’agència de mèdia-màrqueting.

El CÚbicS és la jornada d’experts que convoca des del 2005 Activa Multimèdia per debatre sobre el sector, però enguany es reinventa amb un nou nom.