La Lliga Professional de Futbol Femení ha adjudicat els drets audiovisuals de la primera divisió a DAZN i Mediapro per a les properes cinc temporades per set milions d’euros anuals.

La plataforma de pagament DAZN s’ha adjudicat el lot 1 de la licitació, corresponent a l’emissió dels vuit partits de cada jornada. Per la seva part, Mediapro s’ha quedat amb el lot 2, amb l’emissió d’un partit en obert (a Gol Play) i els resums de la resta. Finalment, el paquet de clips digitals per a mitjans serà comercialitzat directament per la LPFF “de forma no exclusiva”.

“La LPFF continua donant passos ferms per garantir que la màxima competició professional de futbol femení del nostre país se situï entre les millors lligues a nivell mundial”, assenyala en un comunicat. “Després de la firma de l’acord per a la comercialització dels patrocinis i acords comercials amb LaLiga, aconsegueix un nou pas en la seva estratègia de creixement”, afegeix respecte a l’adjudicació dels drets audiovisuals de la competició.