El diari digital del Camp de Tarragona s’ha integrat al Grup Nació Digital, per la qual cosa ha presentat un nou disseny adaptat al de la resta de capçaleres. delCamp.cat, que al juliol va fer tres anys, fins ara mantenia un règim d’associació amb Nació Digital, el qual ara s’ha intensificat per “seguir creixent oferint més continguts, més proximitat i més sinergies amb el territori”, així com per “afrontar nous reptes” i “consolidar-se” com el digital de referència de les comarques tarragonines. 

Amb el canvi, delCamp.cat també estrena empresa editora, una nova societat limitada que incorpora capital social provinent de diferents àmbits econòmics i socials del Camp de Tarragona. Segons el digital, la nova societat dotarà al mitjà de més múscul financer i empresarial, i establirà sinergies amb els diferents agents econòmics, socials, culturals i polítics del territori.

Nació Digital continuarà la seva “expansió”

Per la seva banda, el Grup Nació Digital assenyala que els seu “procés d’expansió” continuarà en els propers mesos amb nous productes informatius i noves aliances amb altres empreses del sector de la comunicació.

Actualment, el grup aixopluga el diari Nació Digital com a mitjà de referència, i els territorials Osona.com, ElRipollès.info, Manresainfo.cat, LaGarrotxa.info, Gironainfo.cat, Lluçanès.com, NacióGranollers.cat, NacióSolsona.cat, Ebreinfo.cat, ViurealsPirineus.cat i La Torre del Palau.