Aquest dimecres, la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC) presenta la tercera onada del Baròmetre del 2011, que donarà a conèixer les audiències dels mitjans obtingudes a partir d’una mostra de 30.560 entrevistes a les llars catalanes realitzades entre el juliol del 2010 i el juny del 2011.

Cal recordar que, després que el Govern català i FUNDACC acordessin la continuïtat del Baròmetre, aquest es redimensionarà, de manera que l’any vinent oferirà tres onades (març, juliol, novembre) en lloc de sis. Aquest 2011 també es veurà afectat i només hi haurà una quarta onada que es presentarà el 29 de novembre, quedant fora les que es feien públiques a finals de setembre i de gener.

Dieta cultural

Paral·lelament a la tercera onada del Baròmetre, FUNDACC també presentarà La dieta cultural dels catalans 2010, una anàlisi dels consums culturals de la població a partir de les dades del Baròmetre. L’estudi radiografia el consum cultural de llibres, cinema, música, videojocs, concerts, espectacles i exposicions, i en cada cas aprofundeix en la freqüència de consum, en els gèneres, el canal d’accés, en l’ús del català com a llengua de consum i en el perfil dels consumidors.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram