El grup Economia Digital ha constituït amb Gestión de Medios 2007 la societat Ediciones Digitales del Deporte, de la qual assumeix la majoria del capital, que és la nova editora de Diario Gol. La primera mesura adoptada pels nous propietaris és que el diari esportiu, creat fa vuit anys, deixa l’edició setmanal impresa i es manté tan sols a internet.

El darrer consell d’administració d’Economia Digital va aprovar l’adquisició de Diario Gol “després d’avaluar les possibilitats de complementar amb continguts esportius els productes informatius que formen part del grup”.

Ediciones Digitales del Deporte està presidida per Oscar Pierre (conseller de la Corporació RTVE), mentre que el conseller delegat és Juan García, màxim responsable d’Economia Digital. El consell d’administració es completa amb Xavier Salvador, director del digital econòmic, que també dirigeix la nova etapa del diari esportiu.

Ampliar el camp informatiu

En la nova etapa de Diario Gol, que ha renovat el seu web, es vol millorar el contacte amb els lectors a través del web i les xarxes socials, així com ampliar el camp d’informació a altres disciplines i protagonistes del món de l’esport sense deixar de banda la seva “històrica inspiració barcelonista”.

“Gol és i es proposa convertir-se encara més en un diari esportiu obert i sensible als nous temps”, assenyala Salvador. El director de la publicació explica que la seva principal oferta serà “obertura de mires, cosmopolitisme, globalització i absència de dogma”, amanida amb un “periodisme crític, valent, compromès i professionalment rigorós”.