El web Economia Digital ha estrenat aquest dimarts un nou disseny que, segons indica, és el preludi de tots els canvis en els quals ha estat treballant la publicació durant els últims mesos. La nova imatge del diari digital econòmic pretén “fer coincidir l’aposta editorial de l’empresa amb les noves tendències en maquetació de pàgines web”. El nou web, creat durant tres mesos per l’equip de disseny d’Eumogràfic, busca millorar la lectura, ampliar l’oferta periodística i oferir nous serveis i interactivitat amb els lectors.

Amb la nova imatge, Economia Digital també estrena un gestor de continguts basat en Comitium, tecnologia catalana desenvolupada per l’empresa Bab-Soft. Segons indica el diari econòmic, la nova arquitectura informàtica “permetrà” major agilitat i rapidesa en la publicació d’informacions i “automatitzarà” una part important dels processos de confecció del diari, oferint d’aquesta manera “majors possibilitats d’exercir les diferents facetes del periodisme”. A més, s’ha millorat el seu sistema d’alertes informatives.

El nou web forma part del procés de remodelació del digital econòmica de l’editora XiZ La Plaza, que a finals de juny va incorporar com a nou director el periodista Xavier Salvador, excap de la secció d’economia d’El Periódico. En concret, l’editora presidida per Juan García s’ha proposat consolidar en els dos propers anys el lideratge de la informació econòmica i empresarial a Catalunya i expandir-se a la resta de l’Estat.