L’agència Efe ha posat en marxa Entretenimiento América, un nou producte informatiu multimèdia amb continguts de text, fotografia i vídeo prèmium pensat per a clients digitals i de televisió de Llatinoamèrica i Estats Units.

És el primer producte segmentat desenvolupat per Efe, i està pensat per arribar a les audiències dels espectacles, la música, el cinema i els famosos; per als millennials i la Generació Z, i els usuaris de plataformes digitals i programes de televisió de prime time, segons explica Juan Varela, CEO d’Efe News.

Per desenvolupar Entretenimiento América, l’agència ha creat un equip multimèdia integrat, multidisciplinari i autònom, coordinat per Antonio Martín Guirado des de Madrid i Alejandro Rincón a Bogotà.

En proves

Des del 2 de gener, els clients reben a través del nou Efe Servicios continguts multimèdia empaquetats de cinema, música, famosos, televisió i internet. L’objectiu és llançar una primera fase de prova per ajustar el projecte i convertir-lo en un producte prèmium de pagament a partir del primer trimestre.

Així doncs, els serveis generals seguiran incloent els continguts bàsics d’aquests àmbits, mentre que l’agenda pròpia, les exclusives i les produccions especials es distribuiran com un producte diferenciat.

La iniciativa respon a la “permanent demanda” perquè Efe incrementi els continguts d’espectacles i dirigits als joves i les noves plataformes de consum de continguts, segons explica l’agència.