L’Agència Efe ha renovat el seu canal informatiu audiovisual en disseny, continguts i tecnològicament. D’entrada, ha canviat la seva denominació de Canal Efe a 24Horas Efe.

El nou projecte es presenta com un “relat audiovisual” en què es van reproduint seccions temàtiques i s’alternen amb espais de videonotícies. L’objectiu és oferir una visió global de l’actualitat de forma dinàmica.

Una altra novetat és que cada notícia incorpora un codi QR que porta l’usuari a la notícia ampliada a un web d’Efe on està accessible durant 48 hores. D’aquesta manera, es vol facilitar l’accés i la comprensió de la informació.

24Horas Efe inclou les imatges i els vídeos a pantalla completa; afegeix franges semitransparents amb suport textual en cada notícia; reprodueix sintonies i llegeix els titulars amb veus sintètiques; equilibra el volum de l’àudio entre les diferents peces, i gestiona i homogeneïtza la presentació de vídeos i scripts depenent de la durada.

Amb aquesta canvis, Efe es prepara per competir en l’entorn de canals FAST via IP en qualsevol televisor intel·ligent i en plataformes vàries.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram