L’audiència del canal 33 va créixer notablement aquest dissabte gràcies al projecte 24h Europe – The next generation, que es va emetre des de les 6 h fins a l’endemà. En concret, el canal va assolir una audiència acumulada de 694.000 espectadors, el millor registre del Super3/33 des del març de 2017. L’audiència màxima del programa va ser de 53.000 espectadors amb un 2,2% de quota de pantalla.

24h Europe – The next generation és una coproducció de 25 països que es va emetre simultàniament amb altres cadenes com l’europea ARTE, les alemanyes RBB, SWR i BR, la belga RTBF o la finesa YLE.

El programa consta de 24 capítols d’una hora on es dona veu a 66 joves de 15 a 30 anys, dos d’ells catalans, els quals comparteixen la seva vida quotidiana, somnis i realitats. Joves menors de 30 anys de diferents àmbits i orígens que són el futur d’Europa i, a més, són minoria al continent, tal com remarca la cadena.

Amb motiu de l’emissió del programa, de manera excepcional, alguns dels continguts del canal Super3 de dissabte al matí es van emetre per TV3.