El partit entre el FC Barcelona i el Real Madrid, emès per Gol TV i Canal+Liga, ha estat el més vist de la història de la televisió de pagament a l’Estat espanyol. El matx va reunir 2.488.000 espectadors (amb un 13,6% de share), xifra superior als 2.047.000 que van seguir el Madrid-Barça del 4 de novembre del 2001 emès per Canal+.

El partit va suposar el rècord històric de Gol TV, que va assolir una quota de pantalla del 8,4% i una audiència mitjana d’1.534.000 espectadors, mentre que Canal+ Liga es va quedar amb el 5,2% de share i 954.000 espectadors.

El minut més vist va ser a les 22.46 h, amb 2.722.000 espectadors (el 14,6% de quota) mirant les acaballes del matx. D’aquests, 1.714.000 (un 9,2%) ho van fer a través de la plataforma de pagament de Mediapro.

El triomf del Barça va suposar un altre rècord, en aquest cas per Intereconomía. La seva tertúlia esportiva Punto pelota, emesa després del partit, va ser seguida a Catalunya per 170.000 espectadors, amb un 15,4% de quota de pantalla, el seu rècord d’audiència al país, on amb prou feines arriba a l’1%.

Per la seva banda, l’especial Esport club de TV3, també emès després del matx, va arribar a un màxim d’audiència d’1.276.000 espectadors, amb el 43,1% de quota. L’espai va ser vist per una mitjana de 681.000 espectadors amb share del 30,4%, i va ser el segon més vist del dia a Catalunya, per darrere del Telenotícies migdia, que va obtenir 758.000 espectadors de mitjana i el 36,7% de quota de pantalla. Aquestes xifres van contribuir a què TV3 fos la cadena més vista del dilluns amb el 21,6% de quota, més de doble que la segona, Telecinco, que es va quedar amb el 10,4%.