La popularització de l’accés a internet, la facilitat de publicació a blogs i xarxes socials, i la potència dels cercadors fan que qualsevol opinió pugui ser fàcilment localitzada a la xarxa. Les marques han de saber quines opinions generen, detectar-les i estudiar com potenciar-ne de favorables i com treballar amb les no tant favorables. Però, quin és el paper del director de comunicació? Quins elements cal tenir en compte a l’hora d’actuar en aquests entorns tan imprevisibles per no empitjorar la situació?

Per esbrinar-ho, el cicle 10 en comunicació, organitzat per la Fundació Espai Català de Cultura i Comunicació (Escacc), ha programat la sessió Què faig si tinc una crisi de reputació que ha nascut a Internet?, a càrrec de Víctor Puig, periodista i consultor d’estratègia en comunicació a internet. Serà aquest dijous, de 18.30 a 20.30 h, a l’auditori de la Facultat de Comunicació Blanquerna.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram