És la informació econòmica dels diaris entenedora per a tothom? Hi ha capacitat crítica dels periodistes vers les decisions econòmiques del Govern? Com es tracten els eufemismes polítics relacionats amb l’economia? Quina és la cara de la crisi que predomina als mitjans? Què caldria canviar?

Aquestes i altres qüestions s’intentaran respondre en la cinquena sessió del cicle Vermut & Periodisme, que té lloc aquest dissabte a l’espai Betahaus de Gràcia.

Per tractar el tema, el cicle reuneix Ada Colau, activista social i fundadora de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca; Lluís Pellicer, periodista econòmic d’El País; Joan Maria Morros, director d’informatius de RAC1; Albert Closas, director de Valor afegit, de TV3, i Estela López, cap d’economia d’Europa Press a Catalunya.

La sessió seguirà la mateixa metodologia que en les dues anteriors trobades, plantejant el debat mitjançant un joc: s’interpel·larà els convidats amb preguntes i/o informacions que trobaran dins uns sobres de colors. Així, hauran de reflexionar sobre cites, titulars de premsa, preguntes i piulades. El debat també preveu la participació del públic assistent i del que el segueixi via Twitter a través de l’etiqueta #veriper5.