La junta de govern del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha incorporat com a vocals cinc professionals que fins ara formaven part de la comissió executiva d’expansió, transformació digital i noves tendències. Són Eduard Amiel, director general de Carat Barcelona; Marta Catasús, cap d’estratègia d’OOMKT; Enric Nel·lo, soci i director creatiu executiu de Full Circle Karma; Carlos Ortet, cofundador de Zoopa, i Alba Roig, directora de Lewis España.

Les noves incorporacions s’emmarquen en el canvi d’estatuts de l’entitat aprovats per la junta i ratificat per la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat, el qual implica una ampliació del nombre de vocalies que representin els diferents perfils del sector.

D’aquesta manera es vol reforçar el projecte de l’actual junta de govern, el qual té com a objectiu impulsar el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya i situar-lo com a referent a escala internacional.

La nova etapa es va iniciar aquest any amb la transformació de l’antic Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, que inclou un nom “més aglutinador i obert a les noves realitats del sector”, una nova marca i una nova identitat corporativa.