El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i la Barcelona School of Creativity han arribat a un acord per impulsar i potenciar la formació de qualitat especialitzada entre els professionals del sector.

Mitjançant aquest acord, el Col·legi oferirà un ventall de cursos actualitzats a la realitat del sector dirigits als diferents perfils professionals que, o bé volen adquirir nous coneixements específics, o bé ampliar les seves competències en alguna matèria concreta. L’oferta formativa que s’impulsarà es dividirà en quatre grans àrees: creativitat, estratègia, innovació i mitjans.

“La col·laboració amb la Barcelona School of Creativity ens permet oferir una oferta formativa actualitzada i de qualitat, amb l’aval del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. Amb aquesta aliança podrem ajudar als professionals a tenir accés a formació especialitzada del sector de màxima qualitat als preus més competitius”, destaca la degana del Col·legi, Rosa Romà.

“L’acord amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya representa per a nosaltres un nou compromís en la formació de qualitat per a professionals, així com l’oportunitat de posar a l’abast del sector tot aquell nou coneixement que necessiten les empreses, sempre de la mà dels millors professionals en cada matèria”, apunta el director de la Barcelona School of Creativity, David Tetilla.