El Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Unió Empresarial de l’Anoia van signar aquest dimarts un acord de col·laboració per fomentar i posar de relleu la importància de la comunicació empresarial. Així, ambdues entitats es comprometen a treballar plegades en accions que afavoreixin el foment d’una bona estratègia de comunicació per a les empreses, amb el desplegament d’accions adreçades tant a les empreses com als emprenedors.

Entre les accions acordades hi ha la creació del Premi UEA a la millor estratègia de comunicació empresarial, que s’atorgarà anualment; formació dirigida a les empreses sobre temes de comunicació empresarial, i la difusió de les activitats d’ambdues entitats, entre altres.

El conveni cerca, entre d’altres, sensibilitzar les empreses de la importància d’una bona estratègia de comunicació, i que els periodistes són els millors professionals per posar-les en pràctica.

“Aquest és un acord on guanyen les dues parts, i especialment els periodistes, com ho demostra el fet que a la borsa de treball del Col·legi, el 68% de les ofertes tenen a veure amb la comunicació corporativa”, va assenyalar la degana del CPC, Neus Bonet. Per la seva part, el president de la UEA, Blai Paco, va posar en valor la necessitat d’integrar la comunicació en les activitats empresarials.

En el marc de l’acte de signatura del conveni, el Col·legi de Periodistes va anunciar que el lliurament de la setena edició dels Premis Gabinets de Comunicació que organitza anualment, se celebrarà a Igualada el pròxim 30 d’octubre. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram