Aquest octubre, el Diari de Rubí ha iniciat una nova etapa en què la publicació gratuïta presenta diverses novetats. La més destacable, la periodicitat, que passa de setmanal a quinzenal. A més, en cada número el mitjà inclourà més pàgines, nous continguts i augmentarà el tiratge.

Els increments del cost del paper i de la impressió i la caiguda de la publicitat són els principals motius de la reducció de la freqüència de sortida. “En moments com aquest, tots ens hem de reinventar”, assenyala en el darrer número el gerent del Diari de Rubí, Chus González Mas. “La ciutat es mereix tenir un mitjà de comunicació en paper, fet aquí i majoritàriament per gent de Rubí, i per això, seguirem al peu del canó”, afegeix.

En la nova etapa, el Diari de Rubí, que l’any que ve farà 30 anys, apostarà per oferir als lectors més reportatges, entrevistes, opinió i espais de reflexió, així altres nous continguts relacionats amb la ciutat, sense deixar de banda el més destacat de l’actualitat rubinenca. A més, es mantindran les edicions especials de Nadal, Festa Major i eleccions municipals.

En paral·lel, tota l’actualitat local es pot continuar seguint a través del web del Diari de Rubí i els seus perfils a les xarxes socials (Facebook, Instagram i Twitter).