El proper 30 de juny finalitza l’acord entre Unidad Editorial i Mediapro assolit el 2010 per a la posada en marxa de Marca TV. A partir d’aquella data, la seva continuïtat no està gens clara.

Aquest dimecres, El Confidencial va informar que, segons fonts d’Unidesa, ja s’estava negociant llogar la freqüència a QVC, empresa estatunidenca de telebotiga.  Hores després, també segons fonts del grup editor, Frecuencia Digital assegurava que, malgrat la continuïtat de la cadena segueix en entredit, l’opció de la telebotiga està descartada.

Segons aquest mitjà, sobre la taula hi ha diferents possibilitats. Una és mantenir Marca TV amb el mateix nom, però sense la participació d’Unidad Editorial, quedant al càrrec de Mediapro. Una altra és que la productora catalana llogui la llicència i canviï el nom de la cadena i en remodeli els continguts. Una tercera opció seria que Unidesa arribés a un acord com l’assolit amb Discovery Networks per endegar Discovery Max, per a la qual cosa ja hi ha hagut contactes.