El Govern de les Illes Balears s’ha incorporat a l’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació, que ja compta amb 135 entitats associades.

“Les administracions, tant d’àmbit estatal com autonòmic, utilitzen el nostre EGM com a referent a l’hora d’objectivar la distribució dels seus pressupostos publicitaris i atorgar transparència al procés”, explica Carlos Lozano, president executiu d’AIMC. “El pas donat pel Govern és coherent amb el paper de la nostra associació i el servei que presta a la societat”, rebla.

“La investigació de les audiències dels diferents mitjans de comunicació que realitza l’AIMC i, sobretot, les dades sociològiques associades, podran facilitar-nos una millor segmentació dels diferents públics a l’hora de planificar les nostres campanyes i ens permetrà proporcionar també un millor servei a la ciutadania”, assenyala el director general de Comunicació de l’Executiu, Álvaro Gil Amigo.

Des de fa gairebé quatre anys, l’AIMC té un acord signat amb la Generalitat de Catalunya, el qual va originar l’EGM Baròmetre. Amb anterioritat també havia tingut acords amb els governs de País Valencià, Andalusia o Extremadura.