Aquest setembre, Comunicació 21 ha estrenat un nou web amb un disseny més dinàmic que integra dos portals temàtics i 20 periòdics de proximitat de la marca Línia. D’aquesta manera, el grup avança en la integració digital de les seves edicions en paper i ofereix als lectors una extensa xarxa de continguts interconnectats. A més, el web dóna accés a l’edició digital de totes les publicacions impreses.

 “El nou web ens permet ser més competitius en un mercat en permanent crisi, però sense abandonar la nostra presència i aposta contundent pel paper”, assenyala l’editor del Grup Comunicació 21, David Centol. Segons ell, la crisi publicitària continuarà, fet que implica “fer un esforç addicional en ampliar els canals per arribar als lectors i en la generació de continguts específics i singulars que ens permetin oferir un valor afegit al lector i a l’anunciant”.

Les marques del grup

El portal temàtic Comunicació 21, estrenat l’any 1999, va ser el primer en concentrar informació del sector català dels mèdia, i avui en dia continua sent el portal de referència. En el nou web també es pot accedir a l’edició digital de la revista Comunicació 21 en paper, recuperada el passat juliol. El seu homòleg Cultura 21 va néixer el 2007 per informar sobre el sector cultural.

Per la seva part, la xarxa de periòdics gratuïts hiperlocals Línia distribueix 175.000 exemplars a través de les seves 14 edicions mensuals; 60.000 exemplars mitjançant les quatre edicions quinzenals, i 8.000 exemplars més amb la seva capçalera setmanal. 

Línia és l’únic mitjà de comunicació local que cobreix els deu districtes de la ciutat de Barcelona amb 10 edicions diferents, la qual cosa permet potenciar i segmentar el missatge en tots els barris de la capital catalana. A banda, la marca Línia té edicions amb continguts específics i diferenciats a Badalona, l’Hospitalet, Cornellà, Castelldefels, Gavà, Viladecans, El Prat i l’entorn d’Esplugues i de Martorell. També disposa d’edicions específiques per a Sabadell i Cerdanyola, i una altra per a tota la comarca del Vallès Oriental. A banda, el grup també edita trimestralment una edició específica per als turistes en quatre idiomes i orientada a un target de potencials lectors sense referent local.

Difusió certificada

Els 327.000 exemplars mensuals acumulats, que des d’aquest setembre passen a ser auditats per OJD/PGD, es distribueixen a través del teixit comercial dels municipis gràcies a acords de col·laboració i suport amb més de 50 eixos comercials que agrupen més de 30.000 petits comerços. Les diferents edicions també es distribueixen a tota la xarxa d’equipaments públics municipals.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram