Aquest dimarts, el Grup Comunicació 21 llança el primer número del periòdic gratuït Línia Ciutat Vella. “A nivell informatiu, el districte de Ciutat Vella és especialment difícil i per a nosaltres és tot un repte aconseguir implementar una capçalera en un context social tant delicat”, ha assenyalat l’editor David Centol. “Serà l’edició més complicada de les deu que tenim a Barcelona, però pensem que existeix un espai per a una publicació eminentment local i molt arrelada a les problemàtiques dels barris; creiem que podem ser útils per als lectors i per a la ciutadania”, ha afegit Centol.

Amb un tiratge de 15.000 exemplars mensuals, Línia Ciutat Vella segueix amb el projecte de dotar tots els districtes de Barcelona amb capçaleres de proximitat en català i molt arrelades a les informacions que generen els barris. El projecte es completarà el proper dimarts amb la sortida de Línia Gràcia.

Línia Ciutat Vella és, doncs, la novena capçalera del Grup Comunicació 21 a la ciutat de Barcelona, després de Línia Sants, Línia Les Corts, Línia Sarrià, Línia Horta, Línia Nou Barris, Línia Sant Andreu, Línia Sant Martí i Línia Eixample.

La versió digital de totes les edicions s’inaugura el proper dijous 4 de novembre, coincidint amb l’aparició del setmanari Línia Badalona, el qual distribuirà gratuïtament 30.000 exemplars certificats cada dijous.