Aquest dimarts, el Grup Comunicació 21 llança el primer número del periòdic gratuït Línia Gràcia. Amb un tiratge de 15.000 exemplars mensuals, el nou periòdic completa el projecte del grup de dotar tots els districtes de Barcelona amb capçaleres de proximitat en català i molt arrelades a les informacions que generen els barris. En total, el grup distribueix 165.000 exemplars mensuals a Barcelona.

Línia Gràcia donarà cobertura als cinc barris d’un districte amb una gran tradició cultural i reivindicativa. En aquest sentit, l’editor David Centol assegura que per al grup “és tot un repte aconseguir implementar la capçalera a Gràcia”.

Malgrat que el districte ja compta amb la presència del setmanal L’Independent de Gràcia, Centol, tot i mostrar-se conscient de les dificultats que trobarà, considera que “és absolutament necessari que Gràcia disposi d’una altra capçalera, periodística, independent i estable, que contribueixi a vertebrar les iniciatives, mancances, peticions i queixes de tots els veïns”.

Línia Gràcia és, doncs, la desena capçalera del Grup Comunicació 21 a la ciutat de Barcelona, després de Línia Sants, Línia Les Corts, Línia Sarrià, Línia Horta, Línia Nou Barris, Línia Sant Andreu, Línia Sant Martí, Línia Eixample i Línia Ciutat Vella.

La versió digital de totes les edicions s’inaugura el proper dijous 4 de novembre, coincidint amb l’aparició del setmanari Línia Badalona, el qual distribuirà gratuïtament 30.000 exemplars certificats cada dijous.