La 18a edició del Mercat Audiovisual de Catalunya ha deixat satisfeta l’organització. Enguany, el certamen ha registrat 870 visitants, ha comptat amb la participació de 33 empreses i 4 centres de formació, i la fira ha aplegat 16 espais expositors.

“El MAC ha recuperat el seu espai com a centre de referència del sector audiovisual i digital, tant per l’augment d’assistents com per l’alt nivell i el gran interès generat de les sessions programades”, ha afirmat la regidora de Comunicació i Processos Estratègics de l’Ajuntament de Granollers, Alba Barnusell.

A més, a la Fira MAC s’han comptabilitzat 105 contactes empresarials. Per a Barnusell, això indica que el certamen “es consolida també com a espai de negoci i focus d’activitat econòmica”.

Al llarg de dos dies, La Roca Umbert Fàbrica de les Arts de Granollers ha acollit un total de 36 sessions en tres espais. D’aquestes, les de la Nau B1 s’han emès en directe en streaming. Aquesta novetat ha estat destacada pel director del MAC, Josep Maria Codina, com un valor afegit del certamen que contribueix al seu creixement.

La regidora de Comunicació també ha ressaltat que “la relació del sector audiovisual tradicional i de proximitat amb l’àmbit més digital fa que cada any es vagin afegint al MAC públics diferents que es van sumant als ja existents”.