El segell de continguts Mediapro Labs ha tingut una “gran acollida”, segons destaca el grup. Des de que es va presentar l’11 de desembre, el projecte ha rebut més de 200 propostes de continguts en diversos els formats: websèries, sèries per a televisió, documentals, programes d’entreteniment, podcasts, pel·lícules, animacions i curtmetratges.

Mediapro ha posat en marxa aquesta plataforma per identificar nou talent digital audiovisual i connectar amb els creadors independents. La convocatòria continua oberta.

En paral·lel a la recepció de propostes, Mediapro Labs manté contactes amb talents i influencers digitals que han mostrat interès per realitzar algun projecte conjunt.

La segona setmana de febrer, l’auditori de Mediapro a Barcelona serà la seu pop-up de Mediapro Labs durant dos dies. El seu equip mantindrà contactes amb creadors, alumnes d’escoles de cinema i TV, i oferirà informació a totes aquelles persones que estiguin interessades a presentar el seu projecte.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram