7accents, el mitjà de proximitat de la demarcació de Lleida posat en marxa per la Diada, ha endegat una campanya de micromecenatge per tirar endavant el projecte en els seus inicis, no dependre econòmicament de les administracions públiques, i així poder mantenir la seva independència editorial.

L’objectiu és obtenir 15.000 euros, dels quals, quan queden 24 dies de campanya, ja ha assolit més del 40%. Aquesta quantitat  es destinaria a finançar set números del setmanari que sortirà a la venda a partir del 7 de novembre (el primer està cobert).

L’impulsor de 7accents, Gerard Martínez, considera que set números seran suficients per consolidar el projecte, activar l’atractiu publicitari del mitjà i conferir a la publicació en paper la presència necessària que permeti seguir treballant amb autosuficiència. 

En cas de superar l’objectiu dels 15.000 euros, les aportacions rebudes es destinarien a millorar tant l’edició digital com impresa de la capçalera.

 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram