Totes les dades de consum digital en els primers dies del nou SX3 milloren notablement les de la darrera temporada de l’antecessor Super3.

En la seva primera setmana, el SX3 ha tingut més d’1,2 milions de reproduccions de vídeo, tant a la plataforma pròpia de la Corporació Catalana de Mitjans Digitals com a les externes (YouTube, TikTok, Instagram, etc.).

Més de 193.000 usuaris únics han accedit durant la primera setmana als continguts del SX3 als mitjans digitals de la CCMA, un creixement del 150% respecte a la mitjana setmanal de la temporada anterior.

El web del nou SX3 ha registrat una audiència de 115.200 usuaris únics en els primers set dies, multiplicant per 2,4 vegades la mitjana setmanal de l’última temporada.

El canal SX3 ha fet el seu propi rècord d’audiència en directe per internet, amb 11.970 usuaris únics setmanals i 638.700 reproduccions a la carta, la millor xifra des de maig de 2020, durant el confinament.

La nova aplicació del SX3 també ha assolit el seu rècord d’audiència, amb 24.160 usuaris únics setmanals, 4,7 vegades més que la mitjana de la temporada passada.

Finalment, a les xarxes del nou SX3 s’han fet gairebé 490.000 reproduccions, multiplicant per 1,4 vegades la mitjana de temporada 2021-2022.