El País i Arc Publishing, la plataforma digital dissenyada per The Washington Post, s’han aliat per optimitzar la infraestructura tecnològica del diari de Prisa. L’objectiu és millorar l’experiència d’usuari i agilitzar la producció i distribució dels continguts digitals. D’aquesta manera, es vol reforçar el procés de transformació digital en què es troba el mitjà.

“Treballar amb The Washington Post i la seva plataforma Arc ens permetrà tenir un ritme d’innovació i experimentació continua per millorar els productes digitals d’El País i As, així com conèixer millor les nostres comunitats de lectors i establir una relació cada cop més robusta amb elles”, explica Noemí Ramírez, directora general de clients i desenvolupament de producte de Prisa.

La incorporació d’aquesta tecnologia “serà clau per seguir aprofundint en el procés de transformació digital de les redaccions i del model de negoci, tant del pel publicitari com el sustentat pels usuaris”, afegeix Ramírez.

Arc Publishing ha estat desenvolupada a partir de l’experiència real de treball d’una redacció multimèdia i amb una orientació prioritària a l’entorn digital com la del Washington Post. La plataforma, guanyadora de diversos premis, ha estat dissenyada per satisfer les exigències de redaccions en què conviuen els entorns digitals més avançats amb els tradicionals.