La setmana passada, El País va arribar a les 300.000 persones subscrites, de les quals més de 264.000 són exclusives digitals, 32.000 de l’edició impresa (que també per més l’accés a tota l’edició digital) i prop de 6.000 a la versió en PDF de l’edició en paper.

El maig de 2020, quan va implementar el seu mur de pagament, El País tenia 99. Subscriptors, dels quals 33.000 de l’edició impresa. El 2022, quan va adoptar un model freemium, en tenia 182.000.

“El més emocionant és el ritme al qual creix la xifra de subscriptors. Fa res celebràvem els 250.000 i avui estem en 300.000, fet que confirma el nostre destacat lideratge a Espanya”, celebra la directora del diari, Pepa Bueno. “En temps d’incertesa, i ara estem a punt d’unes eleccions generals determinants a Espanya i a Europa, els 300.000 subscriptors ens diuen que fem un periodisme útil, compromès i plural. Sense prejudicis ni obsessions”, afegeix.

“La subscripció és l’eix central de la nostra estratègia i el país ha traslladat a l’entorn digital el lideratge incontestable en paper”, apunta el president i conseller delegat d’El País. “Som el diari global líder en espanyol: tenim el major creixement net de subscriptors amb diferència i amb això, som els que tenim la base global més gran. I ho hem aconseguit en només tres anys i sense atacar encara de manera estructural els nostres mercats americans”, presumeix el president executiu de Prisa Media.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram