El periòdic gratuït d’informació econòmica de la demarcacio de Tarragona, l‘Indicador d’Economia, amb 17 anys de trajectòria, ha estrenat una edició digital i ha obert perfils a les xarxes socials. Aquest juliol, la capçalera ha assumit el repte de la immediatesa digital (sense abandonar el paper) amb el compromís de fer-ho amb rigor, contrast, anàlisi i proximitat.

L’Indicador d’Economia també promet mantenir-se fidel a un estil de periodisme: “el que explica i ajuda a interpretar, el que contrasta i garanteix la pluralitat gràcies a l’opinió d’experts diversos”, afirma el seu director, Dani Revenga. “Fer-ho ràpid, però fer-ho bé”, afegeix abans d’indicar el seu rebuig a caure en la temptació de “la guerra del clic i els continguts escombraria”.

En la nova etapa, la capçalera també manté els seus principis fundacionals: “Suport als sectors econòmics de les nostres comarques, des dels consolidats als emergents, des de les grans empreses a les pimes i als petits emprenedors. Suport en la divulgació de les seves activitats, i també, i molt especialment, de les seves reivindicacions”, assenyala Revenga.

L’Indicador d’Economia té una difusió de 8.000 exemplars mensuals certificats per OJD, a més de 4.000 subscriptors electrònics que reben l’edició en PDF, a més dels associats de les patronals CEPTA i PIMEC.