Des de l’arribada a la direcció d’Enric Hernández, fa dos anys, El Periódico ha mirat cap al futur en clau digital amb més determinació que mai. Fruit d’això va néixer l’e-Periódico, un servei de pagament online de l’edició impresa del diari (i dels seus suplements) que reestructurava l’oferta informativa i deixava el web per a la informació d’actualitat i d’última hora.

Amb el propòsit d’acostar-se a les noves maneres de consumir informació, al setembre es va fitxar Saül Gordillo com a consultor de mitjans socials, i aquest mes el diari de Zeta ha donat una passa més reestructurant la seva àrea digital.

En concret, des de l’1 de febrer Saül Gordillo és el nou director de continguts del web i, aquest dilluns, Àlex Poderoso s’ha incorporat com a responsable tècnic. Poderoso prové de l’Ara, on es va encarregar de posar en marxa i conceptualitzar el web del diari, les xarxes socials i l’aplicació per a mòbils i tauletes.

L’objectiu, segons va explicar el diari aquest diumenge, és dinamitzar el web amb més i millors continguts, i amb nous materials multimèdia; oferir una actualització constant de les notícies amb una atenció especial a l’última hora, i potenciar encara més la participació dels lectors i les xarxes socials.

A més, es vol millorar el disseny i la usabilitat del portal, i explorar i potenciar noves maneres d’accedir al continguts d’El Periódico mitjançant mòbils, tauletes i altres plataformes.