Sitges acull de dimecres a divendres la 38a edició del seminari Aedemo TV de l’Associació Espanyola d’Estudis de Mercat i Opinió, organitzada per Insights + Analytics España. L’esdeveniment espera reunir més de 400 professionals relacionats amb l’entorn audiovisual: mitjans, agències, anunciants, empreses d’investigacions de mercats, consultores, etc.

Entre els ponents hi haurà professionals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, RTVE, Atresmedia, YouTube, GECA, Nielsen, Kantar Media, Publicis, Publiespaña, Paramount, Comscore o GroupM, entre d’altres.

A més, el darrer dia s’ha programat la taula rodona La TV de mañana… se inventó ayer, amb la participació de Rosa Romà, presidenta de la CCMA; Jaume Alemany, director de màrqueting i comunicació de DAMM; José Pablo López, director de continguts de RTVE; José Antonio Antón, director de continguts d’Atresmedia; Maite; Patricia Marco, director d’antena de Mediaset, o Miguel Salvat, responsable de producció d’HBO.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram