El Setmanari l’Ebre ha renovat el seu web amb un disseny responsiu per adaptar-se a les noves formes de consum, posant èmfasi en la millora de la navegació en dispositius mòbils i la divulgació dels continguts a les xarxes socials.

El mitjà explica que el nou disseny de l’edició digital, a càrrec de l’empresa tortosina Globals, és el primer pas d’una sèrie de renovacions tecnològiques i de funcionament que s’aniran anunciant i aplicant durant els propers mesos. Això suposarà la incorporació de nous serveis, funcionalitats i productes.

Amb la renovació del web també s’ha ampliat la secció d’opinió del Setmanari l’Ebre per reforçar la marca, a punt de complir 20 anys. La capçalera agafarà el relleu d’ebredigital.cat, del mateix grup de comunicació, com a aglutinadora de l’opinió al territori, amb més de 200 firmes. A més, ofereix la subsecció Polítiques en femení, amb l’opinió d’alcaldeses i regidores de la zona.

En una primera fase, la secció es compartirà amb ebredigital.cat, però després aquest portal es reconvertirà en una plataforma digital multimèdia (com era l’objectiu inicial, amb continguts de premsa, ràdio i televisió) i cedirà el rol de diari digital fomentat en notícies i opinió a setmanarilebre.cat.

L’editor gerent del Setmanari l’Ebre, Ximo Rambla, ha assumit la direcció de la nova edició digital en la seva primera etapa, amb l’objectiu d’intentar aportar els seus coneixements en premsa de proximitat. Com a coordinador es manté Núria Caro, i a l’equip s’incorpora el periodista Jesús Ferrando Toledo.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram