Des del 16 de març fins al 17 de maig, les plataformes digitals del canal Super3 han registrat 10.966.475 reproduccions de vídeo, les millors dades de la seva història. La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals destaca que aquest fet evidencia l’increment del consum digital entre els infants durant el període de confinament, així com la “confiança” dipositada en el Super3 tant per ells com per pares i mares.

Més concretament, en aquests dos mesos es van fer 6.169.512 reproduccions de vídeo al web del Super 3, aplicacions per a mòbils i aplicacions per a televisors intel·ligents, i 4.796.963 a YouTube.

La CCMA ressalta que, en aquest període, els continguts més reproduïts han estat els programes de producció pròpia del canal Super3. Així doncs, dels deu espais amb més usuaris únics a les diferents plataformes, vuit són programes creats pels equips del canal: InfoKUna mà de contesDinàmiksMandukaMicLa família del Super3Rat Rank i Avui aprenem.

També es destaca que, dels 20 programes de TV3 més vistos en el servei a la carta durant els dos mesos, 9 són del Super3, amb l’InfoK en segona posició –només per darrere de Les de l’hoquei–, i Mic en tercera. L’InfoK és el programa que suma més usuaris en aquest període i també el que ha tingut més reproduccions, registrant xifres rècord.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram