Les productores El Terrat i La Competencia Producciones (Palabra de gitano, Con el culo al aire) han segellat una aliança per a la creació conjunta de formats d’entreteniment per vendre al mercat internacional. Aquesta unió complementa, assenyalen, l’acord que La Competencia va assolir a principis d’any amb el grup Televisa, que s’encarregarà de distribuir els productes al mercat internacional.

Segons expliquen en un comunicat conjunt, l’objectiu immediat és proveir formats per ser comercialitzats en diversos països d’Amèrica Llatina, i posteriorment s’ampliaria el camp d’acció a Europa, Àsia i Orient Mitjà, on Televisa ja treballa.

D’aquesta manera, els formats creats per El Terrat i La Competencia completaran el catàleg de Televisa i seran “susceptibles” de ser emesos a les “pantalles d’influència” del grup mexicà.

“Per a una empresa creativa i innovadora com El Terrat aquesta aliança obre una apassionant via d’accés als mercats internacionals”, afirma Andreu Buenafuente, qui afegeix que aquest és “un dels majors reptes” que s’han marcat com a productora.