La setena edició de la trobada Zoom Marques del Clúster Audiovisual de Catalunya se celebrarà telemàticament dimecres 27, a les 10 h, i se centrarà en els canvis viscuts els darrers mesos per la pandèmia de la Covid-19, i com afectaran en la forma en què les marques comuniquen i es relacionen amb els seus consumidors, la societat i l’entorn.

La taula comptarà amb la participació de Jordi Urbea, senior vicepresident d’Ogilvy Spain i CEO d’Ogilvy Barcelona; Cristina Vall-Llosada, responsable de comunicació corporativa de SEAT, i Pol Vilà, director de màrqueting digital de Filmin, moderats per la periodista Xantal Llavina, directora i presentadora del programa Revolució 4.0.

Zoom Marques és el punt de trobada anual dels professionals de la publicitat, directors de comunicació i agents destacats del sector audiovisual de Catalunya, i compta amb la col·laboració de Foment del Treball Nacional, el Club de Marketing de Barcelona i l’Associació de Directius de Comunicació Dircom Catalunya.