Condé Nast España ha creat una direcció comercial única per a tot el grup. Com a màxima responsable de la nova àrea ha situat Elena Ferreras, que compaginarà la tasca amb la direcció comercial de Vogue. Per reforçar aquest departament, Ferreras tindrà el suport de Laura Crespo, nomenada subdirectora comercial de la revista.

La resta de direccions comercials de Condé Nast (Vanity Fair, Glamour, GQ, Traveler, AD i digital) reportaran a Elena Ferreras, que rendirà comptes directament amb el president i editor de Condé Nast, Javier Pascual del Olmo.

“La creació d’aquesta direcció comercial garanteix una visió global de grup que complementa la perspectiva de marca que sempre hem defensat, i ens permet donar un pas endavant per maximitzar les oportunitats que brinda el panorama de constant canvi i transformació del mercat”, assenyala Pascual del Olmo.

Elena Ferreras va iniciar la seva trajectòria a Condé Nast el 2000, i dos anys després va ser nomenada directora comercial de Glamour, càrrec que va exercir durant nou anys. El 2011 va participar en el llançament de la revista S Moda (d’El País i Condé Nast), de la qual va ser directora comercial, i quatre anys més tard va assumir el mateix càrrec a Vogue.