Ton del Pozo i David Centol.El degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Ton del Pozo, i l’editor del Grup Comunicació 21, David Centol, han signat un conveni de col·laboració per tal d’enfortir els vincles informatius del sector amb els seus col·legiats. Mitjançant l’acord, cadascun dels 1.100 col·legiats rebran gratuïtament la revista semestral impresa Comunicació 21.

El conveni contempla que les edicions impresa i digital de Comunicació 21 donin cobertura i difusió a les iniciatives que es promoguin des del Col·legi, així com a les informacions del sector. Més concretament, a través de la seva publicació en paper, Comunicació 21 posa a disposició del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques dues pàgines fixes que s’utilitzaran com a butlletí oficial, a més d’una plana de publicitat corporativa.

“És important col·laborar i estar present a Comunicació 21, un mitjà amb una ja llarga trajectòria que crea opinió i serveix de portantveu del sector de la comunicació en general i de la comercial en particular”, destaca el degà del Col·legi, Ton del Pozo.

“Apropar la relació entre periodistes i publicitaris sota un mateix paraigua comunicacional és una assignatura pendent que nosaltres volem contribuir a normalitzar”, assenyala l’editor de Comunicació 21, David Centol. “En un context econòmic tan advers és cabdal que els dos col·lectius de professionals parlin i debatin més en tot allò que sigui necessari per enfortir el mapa comunicatiu català des de totes les vessants possibles”, afegeix. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram