L’Associació Espanyola d’Anunciants ha posat en marxa la Comissió d’Indústria Publicitària per treballar amb les principals associacions i organitzacions del sector. L’objectiu és millorar la credibilitat, la seguretat, l’eficàcia i la transparència de la indústria publicitària en general, i de les pràctiques a internet en particular.

La Comissió va realitzar una primera reunió el passat dimecres que va servir per traçar un pla d’acció que contempla definir estàndards de mesurament; crear codis i acords de bones pràctiques; establir controls, i marcar compromisos a curt, mitjà, i llarg termini. La intenció és que els projectes que s’impulsin siguin “específics, mesurables, realitzables, realistes i amb un calendari definit”.

A la primera reunió de la comissió van assistir l’Associació d’Agències de Mitjans (AM); l’Associació Espanyola d’Agències de Comunicació Publicitària (AEACP); l’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC); l’Associació per a l’Autoregulació de la Comunicació Comercial (Autocontrol); l’Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l’Oficina de Justificació de la Difusió (OJD), a més de l’Associació Espanyola d’Anunciants (aea).