Els panelistes de l’estudi de Zenthinela (directius d’empreses anunciants mitjanes i grans) pronostiquen un increment de la inversió publicitària en mitjans de comunicació del 4,9% per al 2016, sis dècimes més que el creixement del 4,3% amb què preveuen tancar el 2015. Els vaticinis dels anunciants per a l’any que ara comença segueixen deixant fora del creixement als mitjans impresos.

En concret, l’estudi pronostica per al 2016 un creixement del 6,6% en la televisió generalista (sis dècimes més que la previsió per al 2015), del 7,7% en la televisió de pagament (+0,1), del 2,3% en ràdio (el mateix percentatge), del 8,6% a internet (+0,5) i del 10,3% en mòbils (+1,1).

Respecte a les caigudes, serien de l’1% per als diaris (tres dècimes més que la previsió per al 2015), del 2,9% per a les revistes (el mateix pronòstic) i del 3,2% per als suplements (una millora de dues dècimes). 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram