Aquesta temporada Catalunya Ràdio integra una selecció dels seus programes en l’oferta de podcasts d’Spotify. Així doncs, es converteix en la primera emissora de l’Estat que incorpora la seva oferta a la plataforma d’streaming, on es poden trobar continguts de mitjans com la BBC, The Guardian, The New York Times o Al Jazeera.

La selecció inclou el més destacat de la graella, així com una sèrie de continguts “atemporals” pensats especialment per ser consumits en el format de subscripció que permet el podcast, segons explica l’emissora.

Altres novetats d’aquesta temporada són l’estrena d’una selecció de podcasts temàtics amb els millors continguts de Catalunya Ràdio. L’objectiu és que els usuaris s’hi puguin subscriure en funció dels seus gustos i al marge dels programes de la graella. Cada nou podcast inclourà entrevistes, reportatges o programes organitzats per temes, com ara música, sèries, literatura, gastronomia i educació. L’actualitat del Barça i l’humor també se sumen a la nova oferta de podcasts de la ràdio pública.

D’altra banda, l’aplicació per a mòbils i tauletes de l’emissora incorpora una nova funcionalitat que permet escoltar o veure continguts de Catalunya Ràdio sense connexió a internet. Així doncs, els usuaris poden triar continguts a la carta i descarregar-se’ls per escoltar-los quan no tinguin connexió o no vulguin gastar dades.